نمی دونم چرا قفلیم رو این آهنگ تتلو... عجب 2

 

امروز داشتم تو روابطم دقت می کردم، همیشه اونی که رابطه رو ترک کرده بود من بودم... نه این که همه منو بخوانو دل شکسته باشمااا، ولی وقتی یکم حس کنم طرف داره دودل می شه خودم تو اوج خدافزی می کنم و میرم و طرف میمونه این چرا رفت اصن؟ بعدم میشینم فاز میگیرم انگار شکست عشقی خوردم... منظورم فقط با جنس مخالف نیستا، تو رفاقتامم همینم... چرا واقعا؟ شایدم اگه می موندم اتفاقی نمیفتاد... البته این سری جریان این نبود...‌ 

خبر جدید... اکیپو پاشوندم :)))) در حالی که همه واسه جمعه مسافرت داشتن برنامه میریختن من کشیدم عقب و مطمئنم کسی جایی نمیره :)))) چرا این کارو کردم؟ از اون حسای یهویی که میگیره بدنتو و نمی فهمی چی شده فقط حالت بده و اون کارو که می خوای براش صبر کنی و سریع انجام میدی :) بعدشم رفتیم باغ و جلوی خواهری خودمو کاملا خوب و بیخیال نشون دادم که خیالش راحت شه که من برنمیگردم... دهن منو سرویس کرد از بس بدگویی پسره بنده خدا رو کرد و هی گفت تمومش کن... اون دیوونه هم رفته با مادرش حرف زده که من فلانیو می خوام، چخبره؟ حالا اگه فاز ازدواجی بودم همه ... دررو بودن :/

یعنی من عاشق اون قسمت آخرشم میگن حلال کن... چقدر مسخره...

هم به آ هم به ندا قول دادم می برمشون بیرون، قراره ندا واسه تولد دوست پسرش کادو بگیره، تازه قول دادم بیارمش خونه خودمون و واسش نگه دارم تا روز تولد... چقدر من رفیقم عاخه :) البته این که مطمئنم هیچ مشکلی واسم پیش نمیاد بی تاثیر نیست :)))