چه هفته قشنگی...

چند روزه زودتر از ۱۲ و نیم نمیرسم خونه... انقدر هم بهم خوش گذشته و خندیدم که مرسی گااااد

با خاله خیلی مچ شدیم و میریم بیرون، خاله پایه س خیلیییی پایه :)))) کاش مامانم یکم مثل خاله هام بود... ۳ تا خاااله دارم چهارتا دایی، چقدر مادربزرگم تو کار رند سازی خوب عمل کرده :))))

چند شب پیش تو خیابون رو یکی کراش زدم سریع اومد جلو و شماره داد، گرفتم ولی هنوز بهش پیام نداد‌‌... نمی دونم چرا انقدر تباهم... خیلی خوشگل بود ولی هیکلش خیلی ظریف و ریز بود...

عاقا من سه سال پیش روی یه نفر کراش زدم، میدونستید من همیشه روی پسرایی که قدشون بلند نیست کراش می زنم؟ هیچی دیگه ایشون قدش متوسط با پوست سفید و موها و چشم های مشکی، قیافه جذاب با لبخند قشنگ :/ هیکلشم عاااالی و بدنسازی رفته... اصلن مگه میشه این همه خوب :/ هیچی دیگه همیشه دوروبر محرم تو محل پیداش میشه بعد دهه آب میشه میره تو زمین... نه میدونم کیه نه میدونم کجاست... دو شب پیش دوباره دیدمش اطراف خونمون، یعنی دلم آب شددد... زشته دارم درمورد اینا اینجا حرف می زنم؟

دو شبه با ندا خیلی باهمیم دیشب که مامانم ما رو دید باهمیم وقتی رفتیم خونه... انقدر جیغ و داد زد که جا خوردم... یه چی بگم، مامانم از همه آدمای اطراف من متنفره... یعنی اگه بمیرم و یکی کنارم باشه منو میزنه که چرا تنها نمردی... چقدر من بدبختم نه؟ هیچی بهش نگفتم و رفتم تو اتاقم... میدونی اگه به حرفش گوش کنم دوباره سعی می کنه منو کنترل کنه، اگه هم به حرفش گوش نکنم رو مخمه... یعنی فقط برم بمیرم... حالا فهمیدی چرا چهار ساله یدونه دوست صمیمی ندارم؟

چقدر حرف تو ذهنم بود اصلا پست یجور دیگه شد... 

دیروز تو باشگاه مربی واسه ساق پا ایستاده، پنج کیلویی بهم داد... گفت بسه چرا سبک می زنی؟ عاقا من هنوز بازوهام و پاهام داره میلرزه... میگه دمبلات سبک شده... امون بده لامصب...

کلاسهای حسابداریمم شروع شده... اولین باره کلاس مختلط میرم، حس خاصی نداره :/ ولی استادش خیلیییی حرف میزنه و چرت و پرت میگه... انقدر خمیازه کشیدم که از چشمام اشک می ریخت... تو هر جمله ش هم پنج بار می گه  "دوستان"... عاقا من فهمیدم ربی به ساعت نداره، کلاس هر موقع باشه خواب آوره...

بغیر از اینا اوضاع خوبه... روزام شلوغه... ولییی یه چیزی ته وجودم داره صدام می کنه و دستاش به سمتم درازه... یه عالمه مشکل و گره که تیکه تیکه وجود درونیم رو درگیر کرده... خسته ام... اما حالم خوبه