کرونا خر است :)) راستش فک میکردم اگه بگیرم خیلی ترسناکه ولی الان که گرفتم حس میکنم با سرماخوردگی هیچ فرقی نداره، البته احتمالا به خاطر مدل مریضیمه... من وقتی کوچیک بودم بدن به شدت ضعیفی داشتم، از اول پاییز تا اول بهار یکسره سرماخورده بودم، خفیف نه ها، در حدی که از حال بد گریه میکردم، گاهی وقتا کارم به اسپری میرسید تا سرفه هام تموم بشه اونم بعد سه ماه... الان بدنم قوی شده دیگه اونطوری نمیشم...
البته حال خواهری خیلی بده، کرونا زده به ریه و گوارش و مغز و همه چیش :( ما هم نمی تونیم بریم پیشش، می ترسه تبادل کرونا داشته باشیم... داداشمم امروز تب داشت، زنداداشم اصلا بهش نمی رسه :( خواهر شوهربازی درنمیارم...
درمورد حال خودم اینکه انگار چن تا تیغ اصلاح رو قورت دادم :/ یعنی زخمه هاااا... نمی تونم حرف بزنم یا غذا بخورم، همشم آبی چایی چیزی دستمه، تا خشک می شه سرفه ام میگیره... دیگه مشکلی ندارم ولی از اثر داروهایی که می خورم دائم گیج و بی حالم و خوابم میاد، تا یکی دوروز آینده اوکی میشم ولی کاری که کرونا با من کرد باشگاه باهام نکرد، آب شدم... البته اول دو سه روز یکسره تو تب می سوختم، اصلا هم پایین نمیومد، یهو قطع شد زد به گلوم...
اون قرص ملاتونین که دکتر داد به درد خودش میخوره، هیچ اثری روی کیفیت خوابم نداشت، خیلی بد میخوابم، کابوس میبینم و همش تو خواب و بیداری دست و پا میزنم، گلوم که خشک میشه از سرفه بیدار میشم، آب می خورم دوباره می خوابم...
دیشب نشستم یه فیلم زامبی دیدم، ارتش مردگان... وقتی خوابیدم تا صبح به صورت سه بعدی تجربه ش کردم، حتی جای گازها درد داشت، بعد هی به خودم می گفتم اینا که زامبی نمیشن، اینا کرونا انتقال میدن، بعدم انقدر سرفه میکردم تا بیدار میشدم، دوباره که می خوابیدم از اول میجنگیدم و گازم میگرفتن و...
مامانم حالش خوب شده، خدا رو شکر که خوبه من اصلا توانایی این که از یکی دیگه مراقبت کنم رو ندارم و به شدت نیاز دارم یکی دورم راه بره. فقط نگرانم، نگران خواهرم، بچه هاش، برادرم، خاله م... 

گایز از اثرات کرونا حس این که یه چیزی زدی هم هست؟ من عجیب بالام، توهم میزنم، چرت و پرت میگم، یهو الکی میترسم میپرم بالا... خدایا خودت به جز کرونا منو از روانپریشیامم نجات بده... احساس میکنم به خاطر اینه که بدنم ضعیف شده، وسط ظهر همه همسایه ها کولراشونو روشن میکنن، من در اتاقمو می بندم تا گردن میرم زیر پتو وگرنه دست و پام یخ میکنه و لرز میفته به بدنم، همینقدر تباه... حالا بازم از کرونا بهتون میگم :))))))