عام کراشم استوریمو ریپلای زد و یه علامت 👌🏻 گذاشت... عام منم خیلی با غرور فقط لایک کردم ولی خب تا نیم ساعت واسه خودم تانگو می رفتم... خیلی ذوقشو داشتم... شبش رفتیم باغ دورهمی، به داداشم ریپلای شو نشون دادم و گفتم این پسره رو می شناسی؟ روش کراش زدم... داداشم گفت عههه این خیلی معروفه، یه آدم علاف و بیکار که باباش چندین ساله زندانه و زندگی سختی دارن که کرم سرقلاب یه مرد دیگه ست واسه جذب دخترا... عاممم روال این کرم بودنشو نمی دونم ولی اون یارو که براش جور می کنه یه آدم بساز بفروش و کله گنده و به شدت پولداره...‌عاح قلبم... گایز بعد از چهار سال می خوام مهر کراش رو از روی این پسر زیبا و جذاب بردارم... احساسات به من نیومده...

دیروز خونه رو جمع و جور کردم و عصرش رفتم پیاده روی... واسه صحنه ای که لوسیفر اومد دنبال کارآگاه و دید پیرس ازش داره خواستگاری می کنه دلم آب شد :(

امروز صب رفتم باشگاه... اوکی گایز جلسه اول از ماه دوم، وزنم دو کیلو کم شده و چهارسانت دور شکمم کوچیکتر شده... بزنید به افتخارممم ^_^ تازه اولشه... 

گایز یه برنامه ای بهم داد که توان استفاده از دستام رو کل روز نداشتم، سرشونه هام انگار چاقو فرو کردن... امروز شارلوت مرد و من واقعا ذوب شدم از ناراحتی... 

راستش خیلی دارم به همه چی فکر می کنم... واقعا دارم تلاشم رو می کنم تا ذهنمو تغییر بدم... درموردش حرف می زنم... امیدوارم از ماه کامل امشب یا همون ماه آبی لذت ببرید، نماد تولد زندگی جدیده... فعلا